Reklamační podmínky

Vzorový reklamačný poriadok pre e-shop

Při nákupu v našem obchodě si můžete být jisti, že získáte 100% originální výrobek, který má všechny ochranné známky. Na každý výrobek se vztahuje dvouletá záruka a během této doby ji můžete uplatnit. Toto pravidlo platí pro celý sortiment obchodu, včetně výrobků zakoupených v období akce.

Musíte uplatnit reklamaci? Nic složitého! V několika krocích vám shrneme, jak to udělat jednoduše a efektivně.

Rádi bychom zohlednili všechny reklamace, ale v některých případech to bohužel není možné. Potřebujeme mít skutečné důkazy o tom, že škoda byla způsobena výrobcem. Posuďte proto prosím stav zboží a ujistěte se, že vzniklé vady nejsou důsledkem nesprávného používání nebo nesprávné údržby.

Pamatujte, že následující skutečnosti nejsou důvodem k reklamaci:

1. přirozené opotřebení zboží
2. mechanické poškození
3. výběr nesprávné velikosti
4. provádění oprav svépomocí
5. použití, které není v souladu s doporučením
6. nedodržení pokynů pro čištění
7. nenastavení teploty žehlení
8. nesprávná nebo zanedbaná péče
9. vnějšími vlivy - např. deformací a odlupováním materiálu v důsledku sušení tepelnými zdroji.
10. mechanické praní
11. rozdíly v barvě/textuře materiálu vyplývající z jeho přirozených vlastností
Pokud jste si jisti, že zboží splňuje podmínky reklamace, stáhněte si prosím reklamační formulář, vyplňte jej a vložte do krabice s reklamovanými výrobky.

Jak uplatnit nárok?

1. Stáhněte si příslušný formulář žádosti o oděv a obuv a vyplňte jej.  FORMULAR NA STIAHNUTIE SEM

2. Výše uvedený reklamační formulář (ke stažení) a vyplňte následující údaje:

a. důvod reklamace

b. popis zboží, které reklamujete

c. číslo bankovního účtu

d. navrhovaný způsob řešení schválené reklamace:

-výměna za jiné zboží

-vrácení peněz

-oprava reklamovaného zboží

 

 

3. Vyplněný formulář spolu s číslem objednávky a fotodokumentací poškozeného modelu zašlete na následující e-mailovou adresu: info@versabe.sk.

4. Vaše online reklamace bude zpracována v našem reklamačním centru. O jejím vyřízení vás budeme informovat e-mailem.

5. Pokud shledáme vaši reklamaci oprávněnou, požádáme vás o zaslání zásilky kurýrní službou nebo poštou. Reklamované zboží musí být zasláno čisté a mechanicky nepoškozené.

6. Jakmile reklamace dorazí do našeho reklamačního střediska, pokusíme se zboží opravit nebo vyměnit, a pokud to nebude možné, nabídneme některou z možností stanovených zákonem (vrácení peněz, snížení ceny apod.).

7. Náhradní výrobek vám bude zaslán kurýrní službou, zatímco částka k vrácení bude vrácena na číslo účtu uvedené v reklamačním formuláři.

Zohlednění reklamace

1. Pokud bude vaše reklamace "uznána", nabídneme vám: výměnu, opravu nebo vrácení peněz.

2. Pokud bude vaše reklamace "částečně uznána", nabídneme vám snížení ceny výrobku.

3. Pokud bude vaše reklamace považována za neoprávněnou nebo nebudeme schopni splnit vaše očekávání, bude reklamace "zamítnuta". Zboží vám bude vráceno.

 odkaz

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat